♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
Bodrum’un Gümüşlük beldesinde devam etmekte olan Let’s Bodrum! 10. Uluslararası Gümüşlük Klasik Müzik Festivali’nin geçtiğimiz akşamki konuğu Fransız piyanist Pierre Réach idi. Piyanist, eleştirmenlerce kendi kuşağının en ilginç ve cazip piyanistleri arasında gösteriliyor.
Katıldığı yarışmalarda aldığı üstün dereceler, radyo orkestralarıyla konserler, önemli müzisyenlerle oda müziği konserleri, festivallerde sanat yönetmenliği ve CD kayıtlarıyla dikkat çeken Pierre Réach, nadir çalınan eserleri icra etmedeki başarılarıyla tanınıyor. Fransız Romantik besteci Charles-Valentin Alkan’ı yeniden keşfeden Réach, “Les Quatre Ages de la Vie” isimli piyano eserinin de kaydını yaptı; sanatçı bu eseri halen sıklıkla çalmaktadır.
“Goldberg Varyasyonları”yla da büyük beğeni topladı
Berlioz’un Symphonie Fantastique’inin Liszt’in piyano için uyarlamasını bir resitalde çalma cesaretini gösteren dünyanın nadir piyanistlerden biri olarak gösterilen Réach, Koyunbaba Antik Taş Ocağında 600 civarındaki klasik müziksever önünde, BODTO etkinlik sponsorluğunda verdiği konserde seslendirdiği J.S. Bach’ın “The Goldberg Variations BWV 988” başlıklı eseriyle büyük beğeni topladı. Eseri ara vermeden seslendiren Fransız piyanist programın sonunda dinleyiciler tarafından alkış yağmuruna tutuldu. Geçtiğimiz yıllarda aynı eseri, ABD’de seslendiren Réach, Amerikan basınından coşkulu eleştiriler almıştı.
Goldberg Varyasyonları, J.S. Bach’ın en önemli eserleri arasında gösterilir. Rus Çariçesi Büyük Katarina, bu eseri J.S. Bach’a, Saksonya sarayı katındaki elçisi Kont Kaiserling’in geceleri uyuyabilmesi için müzik çalmakla görevli olan J. Gottlieb Goldberg’in konta çalması için bestelettiği biliniyor.
Üç kez bis yaptı
Antik taş ocağında gerçekleşen konserin ardından izleyici Pierre Réach’i defalarca sahneye geri çağırdı. Tam üç kez sahneye gelen sanatçı program sonunda şu eserlere yer verdi; ilk biste Bach/Busoni’den “Corel”; ikinci biste L.van Beethoven’dan “Sonata tempest” ve son biste “Carnaval of Schumann”.
“Türkiye mucize gibi”
Konser sonrası duygularını ifade eden Pierre Réach, konser mekânı için “İnanılmaz bir yer, galiba çok şanslıyım, Türkiye’deki ilk konserimi bu kadar mükemmel bir yerde yapabildiğim için” dedi. İlk defa Türkiye’ye geldiğini belirten Fransız piyanist Türkiye’yi çok sevdiğini söyleyerek, “Türkiye mucize gibi” dedi. Pierre Réach, festival kapsamında düzenlenen Gümüşlük Müzik Akademisinde de masterclass dersleri verdi. Öğrencilerden çok memnun kaldığını söyleyen piyanist “Her ne kadar seviyeleri farklı olsa da harikalar; insani nitelikleri de çok yüksek. Bir konservatuvarda ders vermekten çok farklı sahilde ders vermek. Çok özel ve enteresan şeyler hissettim” şeklinde konuştu. Konseri de değerlendiren Pierre Réach, “Bu müzik prensin uykusuz gecelerinde dinlemesi için yazılmış. Çok zor bir müzik, buna rağmen dinleyici çok beğendi ve büyük bir dikkatle dinledi” dedi.
Festival Sponsorları
Festival Ana Sponsoru, Let's Bodrum (Let's Bodrum'un Ana sponsoru: İş Bankası; Let’s Bodrum sponsorları: Türkcell, HaberTürk, EtsTur, Mudo, Mobilera); Festival Co-sponsorları, Kempinski Barbaros Bay, Bosch; Festival Kurumsal Sponsorları, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, Bodrum Belediyesi, Gümüşlük Belediyesi, BODTO, TURSAB; Festival Basın Sponsorları, Sabah Gazetesi, Bodrum Ajans; Diğer Sponsorlar, Gümüşkaya Sitesi, THY, Victoria's, Otel Gümüşlük, Dobrum Bilgisayar, Limon Restoran, Günbatımı Restoran, Ekin Ofset, Studio Nord, Koçteş Elektrik, Erenler Sofrası.
Let’s Bodrum 10. Uluslararası Gümüşlük Klasik Müzik Festivalinde sonraki konserler
10 Ağustos - Boğaziçi Caz Korosu
16 Ağustos - Carlo Domeniconi & Derek Gripper (Gitar, İtalya) Kempinski Barbaros Bay sponsorluğunda
Konserlerin başlama saati 21.00’dir. Biletler, Festival Merkezi, www.sosyotix.com, Let’s Bodrum! Standları, Antik Taş Ocağından (Yalnız konser günleri) temin edilebilir.
İletişim
0 537 656 71 27
0 535 519 58 50
0 532 163 17 65
www.facebook.com/gumuslukfestival