♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
Sanatçının kendi adını taşıyan bu albüm, aynı zamanda Beyoncé’nin ilk görsel albümü. 14 yeni şarkının ve 17 nefes kesen video kaydının yer aldığı “BEYONCE” albümündeki New York’tan Paris’e, Sydney’den Rio de Janeiro’ya uzanan bu videoların çekimleri; dünyanın dört bir yanında albüm yayınlanmadan önce çekildi.
Beyoncé, görsel bir albüm yapmasını “Müziği görüyorum.” diyerek açıklıyor. “Duyduklarımdan çok daha fazlası var. Bir şeye bağlandığımda; anında bir duyguya ya da hisse uzanan bir görüntü ya da resimler serisi görüyorum: Bir çocukluk anısı, yaşamla ilgili düşünceler, rüyalarım ya da hayallerim… Hepsi bir şekilde müzikle ilgili.”
Stratejik bir hareketle albümün çıkışını, albümün çıktığı gün dünyayla paylaşan sanatçı; müziğinin ve görsel içeriklerin hayranlarıyla kendi istediği zaman ve kendi istediği şekilde, hiçbir sınırlama olmaksızın paylaşmak istediği için bu yolu seçti. Bu eşsiz yaklaşım, Beyoncé’in müzik severlerin arada hiçbir aracı olmadan müziğini ilk kez kendilerinin dinleyip, izleyip kendi görüşlerini oluşturmalarını sağlıyor. Bu, sosyal medya ve doyumsuz bir doğrudan iletişim çağında “Beyoncé’nin yeni albümü ne zaman yayınlanacak” sorusuna cevap oldu.
Beyoncé yeni albümüne dair “Albümümü daha önce yayınladığım şekilde yayınlamak istemedim. Bundan sıkıldım. Hayranlarımla doğrudan konuşabileceğimi hissettim. Müzik, sanatçı ve hayranların arasında giren birçok şey var. Albümümün yayınlanacağı haberini başkalarının vermesini istemedim, sadece albümüm hazır olduğunda ortaya çıkmak istedim ve bunun benden ve hayranlarımdan öğrenilmesini istedim.” diyor.
Göz kamaştıran tanıtım videoları ve pazarlama kampanyasının yanı sıra bu projenin odağında “abartı” yerine “sanat” yer alıyor. Bugün itibariyle BEYONCÉ tüm dünya’da ilk defa ve sadece iTunes mağazalarında satışa sunuldu. www.itunes.com/beyonce . Resmi çıkış tarihinden önce internette izinsiz yayınlanan içeriklerin hedefindeki isimlerden biri olan bir sanatçı için bu tamamıyla içeriği korumayı amaçlayan bir plan oldu. Böyle tüm şarkı ve videoların tek bir çalışma olarak sunulduğu albüme bir defada indirerek ulaşabilecekler.
Konsept bir albüm olma özelliği taşımayan bu albüm baştan sona görsel ve işitsel olarak dizayn edildi. Albümdeki şarkıları “single” olarak öne çıkarmadan yayınlanan albüm Beyoncé’nin düşünce ve vizyonuna bir yolculuk olma özelliği taşıyor.
Albümün CD/DVD’li versiyonu ise Aralık ayı sonunda müzikseverlerle buluşacak. Tüm projeyi özetleyen “Self-Titled” isimli mini belgesel ise şimdi sadece sanatçının Facebook sayfasında hayranlarla buluştu. Belgeselde Beyoncé’nin, BEYONCÉ albümünün hazırlık aşaması ve albüme dair sanatçının bakış açısı ile sanatsal vizyonu gözler önüne seriliyor.
Sürekli gelişen ve yenilenen dijital ortama ayak uyduran Beyoncé; ilk görsel albümü için yenilikçi, hayranları da içine alan ve çoklu platformda eşsiz bir müzik deneyimini yaratarak; hayranların müzik dinleme alışkanlıklarını yepyeni bir anlam getirdi.
Geçmişteki başarılarını üzerinde durmayan, gelişim ve değişime açık olan bir sanatçı olarak Beyoncé; kendi başarılarına meydan okuyor. Bu yaratıcı süreç Beyoncé’nin müziği üzerindeki gücünü arattırırken, müziğinin nasıl duyulduğuna ilişkin de sanatçının kontrol sağlaması için ona bir şans tanıyor. Oyunu bilinen kurallarıyla oynamak yerine, müziğini tamamen ayrı bir proje olarak tek bir parça halinde sunuyor.
Yazar, prodüktör ve yönetmen kimliği ile Beyoncé, albüm için dahi bir müzik ekibi oluşturdu. Beyoncé’nin görsel albümü için bir araya getirdiği bu ekipteki isimler; JAY Z, Timbaland, Justin Timberlake, Pharrell Williams, Drake, The Dream, Sia, Ryan Tedder, Miguel, Frank Ocean, Hit Boy, Ammo, Boots, Detail, Jake Nava, Hype Williams, Terry Richardson, Melina Matsoukas, Jonas Åkerlund, Ricky Saiz, Pierre Debusschere, @lilinternet, Noah “40” Shebib, Francesco Carrozzini, Caroline Polachek, Ed Burke, Bill Kirstein ve Todd Tourso’dan oluşuyor.
Beyoncé’nin bir buçuk sene boyunca dünyanın birçok yerinde kaydetmeye başladığı albümün asıl kayıt aşaması, sanatçı ve prodüktörlerin New York Hamptons’da bir araya geldiği 2012 yazında başladı. Beyoncé’nin yıllar içerisinde onunla birlikte büyüyen ve olgunlaşan hayranları, albümde yer alan ve sanatçının müziğine ilham veren; aşk, kayıp, korku, öfke, samimiyet, mutluluk, cinsellik ve kendine güven gibi temalarla kolaylıkla bağ kurabilecekler.
Albümde yer alan ve Beyoncé’nin büyük bir çoğunluğunda yönetmenliğini de üstlendiği videolar ise “Mrs. Carter Show World Tour” süresince filme alındı. Brezilya’daki bir plajdan New York sokaklarına, Coney Island’daki Cyclone Rollercoaster’ından Paris’teki bir şatoya kadar gizliliği elden bırakmadan, spontane ve samimi bir şekilde filme alınan bu anlar albümün hikayesi için büyük önem taşıyor. Beyoncé’nin albümde yaratmak istediği hissiyatı ve hikayeyi dinleyicilere ilk elden sunan bu videolar, görsel olarak etkileyici ve zekice bir anlatıma sahip.
BEYONCÉ albümü, oyunu kendi kurallarıyla oynamayı hak etmiş bir sanatçının hayranlarıyla görsel ve işitsel olarak iletişim kurma biçimi olarak da adlandırılabilir. “Ben sadece albümünü sevdiğim insanlara ulaştırmayı ve bu müziği yaparken hissettiğim her şeyi onların da hissetmesini sağlamak istiyorum” diyor.
www.iTunes.com/beyonce