♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
2.500 yıllık tarihi taş ocağında Bodrumlu sanatseverlerin karşısına çıkan Henri Demarquette ve Özgür Ünaldı ikilisi, “Taşta” konserleri kapsamında viyolonsel ve piyano için yazılmış klasik eserleri seslendirdiler.
Yehudi Menuhin’in, kendisini Prag ve Paris’te Dvorák’ın Viyolonsel Konçertosu’nu çalmaya davet ettiği; birçok ödülün sahibi Demarquette, kariyeri boyunca dünyanın en büyük Fransız ve uluslararası orkestralarıyla çaldı. 2015 yılında Augustin Dumay, Svetlin Roussev ve Miguel da Silva ile yaylı çalgılar dörtlüsünü kuran sanatçı, birçok paralel projede de yer aldı. Sanat eksenli doğal merakı onu düzenli olarak çağdaş müzik icra etmeye ve çağdaş bestecilerle çalışmaya yönlendirdi. Henri Demarquette, Paris’teki Ecole Normale de Musique Cortot’ta ders veriyor ve seslendirdiği eserlere, 1700 tarihli Goffredo Cappa’nın çellosu ve 1820 tarihli Persois yayı ile hayat veriyor.
Gümüşlük’te mevsim sonbahara dönerken, yıldızların altında Türk piyanist Özgür Ünaldı ile Antik Taş Ocağının sahnesinde buluşan Demarguette, J.S. Bach, J. Brahms, D. Shostakovich ve P. Tchaikovsky’nin eserlerini seslendirdi. “En iyi Brahms yorumuyla” dünyada müzik otoritelerinin dikkatini, çeken piyanistimiz Özgür Ünaldı ile muhteşem bir uyum yakalayan Fransız Çellist, programın ilk yarısına Johann Sebastian Bach’ın, “Cello Suite No.3, Do major, BWV 1009” adlı eseriyle başladı. Bu eser, “Prélude”, “Allemande”, “Courante”, “Sarabande”, “Bourrée 1 - 2” ve “Gigue” adlı bölümlerden oluşuyordu. Ardından İkili, Johannes Brahms’ın, “Viyolonsel ve Piyano için Sonat Mi minör, No. 1, Op.38” başlıklı yapıtını seslendirildi. Bu eser de, “Allegro non troppo”, “Allegretto quasi Menuetto” ve “Allegro” bölümlerinden oluşuyordu.
Programın ikinci yarısında Pyotr Tchaikovsky’nin, “Pezzo capriccioso, Op. 62” adlı eserini seslendiren Demarquette&Ünaldı ikilisi, izleyici tarafından ayakta alkışlandı. Daha sonra sahnede tekrar yerini alarak 3 kere bis yapan ikili, önce Nikolay Rimski-Korsakov’dan, “Hint Gecesi”, ardından, Maurice Ravel’den, “Habanera” ve son olarak da, Manuel de Falla’dan, “İspanyol Dansı”nı seslendirdi.