♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
Müzik ve eğlence dünyasında trendleri belirleyen isimlerin başında gelen ünlü iletişimci Özgür Aras'ın sunumuyla gerçekleşen, Kral Pop Radyo’da her Pazar saat 16.00’da yayınlanan "Özgür Aras'la Baş Başa"nın konuğu bu hafta Ziynet Sali oldu. Özgür Aras ile keyifli bir sohbet gerçekleştiren Ziynet Sali, çok özel açıklamalar yaptı.
Bu Sektör Kolay Değil!
Müzik kariyerinde 22. yılına giren Ziynet Sali, kariyerinin ilk yıllarında zorlandığını Özgür Aras’a anlattı. Ziynet Sali; “İlk yıllarımda elbette çok zorlandım. Çünkü çok kolay bir sektör değil... O zaman çok zordu. Televizyon, radyo ve yazılı basın vardı. Reytingi yüksek programlar vardı. Oralara girmek için uğraşırdık. Bu sektör ilk başta hemen kucak açıp beklemiyor. Başarılı oldukça kabul görüyorsunuz." dedi.
Ziynet Sali: “Bir patlayan şarkıyla, bir albümle gelmedim ben sektöre...”
Türkçe ve Yunancanın popüler hale gelmesi çok zordu diyen Özgür Aras, bu müzik tarzının kabul görmesinin nasıl bir süreç olduğunu sorması üzerine Ziynet Sali; “Bu tarzın popüler hale gelmesi çok zordu. Çok aşık olarak, çok severek yaptığım için.... Bir patlayan şarkıyla, bir albümle gelmedim ben sektöre... Sahneden geldim. Çok zengin bir repertuvarım vardı. Sahnede en güzel Türkçe ve Yunanca şarkılarını harmanlayarak okuyordum. O süreç, o dinleyici ile aramda olan müzik ve şarkı alışverişi bende içgüdüsel olarak hangi şarkıların geniş kitleleri etkileyeceğini otomatik olarak geliştirdi. Kendi tarzımı oluştururken, albüm bazında hem müzik kalitesi olsun hem şarkılarımı geniş kitleler dinlesin diye o tarz şarkılar seçmeye başladım. Tabi ki burada Yunan müziği beni çok besledi.” dedi. Ziynet Sali, Mustafa Sandal ile Yunan sanatçı Natalia Dussopulu’nun birlikte seslendirdiği “Aşka Yürek Gerek” şarkısını o dönem kendisinin bulduğunu ve Yunanca olarak sahnesinde sürekli seslendirdiği söyledi. Ziynet Sali, o dönemde parasal durumlardan dolayı besteyi alamadığını açıkladı. Ziynet Sali, o dönem çok üzülmüştüm ve içime dert olmuştu bu durum” dedi.
Bir Türk Kızı Olarak Türk Bestelerine Yunanca Sözler Yazmak İstedim...
Bir anda bir Ziynet Sali fırtınası esmeye başladı diyen Özgür Aras'ın bu sürecin nasıl geliştiğini sorması üzerine Ziynet Sali; “Müzikal olarak çok dolmuştum. “Mor Yıllar” albümünü de Türkçe- Yunanca yapmıştım. Yine o coğrafyadan besleniyordum. Ama diyordum ki artık müziğim daha dünya müziği, daha sınırları aşan bir tarz olmalı... Ve Sinan Akçıl ile yollarımız kesişti... Sonra ona bu hayalimi anlattım. Bana “Herkes Evine” şarkısını sundu. O zamanlar daha cesurdum. Şu an bilmiyorum aynı cesaretim var mı?... Dedim ki değişeceğim, kabuk değiştireceğim... Arkasına Sezen Aksu’dan “Beş Çayı” geldi... O güne kadar hep Yunanca şarkılara Türkçe sözler yazarak okuduğum bir durumum vardı. Bu sefer dedim ki bir Türk kızı olarak Türk bestelerine Yunanca yazdırıp, Yunanistan’da okumalıyım diye bir istediğim oldu. “Beş Çayına”, Herkes Evine” şarkılarıma Yunanca sözler yazdırıp Yunanca albüm yaptım. “dedi. Ziynet Sali, kariyerinde kırılma dönemleri olduğunu kariyerini sahne olarak hangi ülkede sürdüreceğini seçmenin çok önemli olduğunu belirtti. Ziynet Sali; “Ben de bir yükseliş dönemine girmiştim. Sahnelerim çok fazlaydı, kaşem artmaya başlamıştı. İstediğim besteyi alabilecek parayı kazanmaya başlamıştım ve burada kaldım tabiki... O gün bugündür sürekli üretmeye çalışıyorum. “dedi.
Türkiye’de İki Kadın Sanatçıyı Düet Yaparken Görmedik!
Türkiye’de kimse neden başarılı birini desteklemiyor sorusuna ise Ziynet Sali; “İki tane kadın şarkıcıyı yan yana düet yaparken görmedik. Bugün dünyaya baktığında Shakira ile Beyonce’un düeti var... Ama burada iki tane kadın sanatçıyı görmedik... Örneğim ben çok isterim öyle bir düet yapmayı" dedi.
Erkan, Benim İçimdeki Müzisyen Kızı Çok Besliyor!
Ziynet Sali, Erkan Erzurumlu ile mutlu giden evliliği ile ilgili de konuştu. Ziynet Sali; “Erkan benden daha fazla müzik aşığı bir adam... Benim içimde ki o müzisyen kızı çok besliyor yıllardır..." dedi