♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
Sözleri, müziği ve düzenlemesi, daha önceki iki parçası ‘İyi misin?’ ve ’Kırlangıçlar’ gibi yine Öndemir’e ait olan şarkının kaydında Türkiye’nin önemli müzisyenleri yer aldı. (Davul: Derin Bayhan, Elektrik Gitar: Emre Tankal, Bas Gitar: Umut Oymak, Tuşlu Düzenleme: Tunç Öndemir ve Korhan Nart, Akustik/Klasik Gitar: Tunç Öndemir).
Şarkının akustik hücum kaydı Hayyam Stüdyoları’nda, yaylı çalgılar kaydı ise MüzikLab’de yapıldı.
Senfonik yaylı çalgılar tasarımı Tunç Öndemir, Korhan Nart ve İstanbul Devlet Opera ve Balesi sanatçılarından Ulaş Kurugüllü’ye ait. Kayıt; 1. kemanda Altuğ Öncü, 2. kemanda Onur Yirgal, viyolada Özgür Arkun ve çelloda Şenol Arkun tarafından seslendirildi.
İlk iki şarkısı ile müzik eleştirmenlerinden tam not alan, Türk müziğine yeni bir soluk getiren müzisyen, albümün diğer şarkılarında, ‘Ateşkes’ ile başka bir bölümünü anlattığı bütün bir hikayeyi tamamlamayı planlıyor. Bu anlamda ana hikayenin puzzle parçalarından biri olan ‘Ateşkes’; yazarı Tunç Öndemir tarafından, gerçek bir hikaye üzerine kaleme alınmış ve albümün anlattığı yekpare öyküye uyarlanmış. Albümün genel konseptine has nostaljik ve melankolik tınılar ve efektlerle dinleyiciyi geçmişe götüren, sona doğru duyulan recitatif bölümüyle hikayeyi de anlatarak içine çeken Ateşkes, buruk hissiyatıyla, birbirinden vazgeçen bir çiftin ayrılığa teslim olmalarındaki ıstırabı dinleyiciye etkileyici bir dille ve kendine has sound’uyla birebir hissettirmeyi planlıyor.
Tunç Öndemir uzun yıllardır tek ya da kendi grubu dahil çeşitli ekiplerle solist ve gitarist olarak programlar yaparken bir yandan şarkılar yazmaya devam etti.
Öndemir uzun süredir Birsen Tezer’le birlikte çalışıyor. Tezer’in ‘Cihan’, ‘İkinci Cihan’ ve ‘Kağıttan Kaptanlar’ albümlerinde akustik/klasik gitar çalıyor, düzenlemelere yardımcı oluyor ve sahnede de kendisine aynı şekilde eşlik ediyor. Tunç Öndemir sahnede Birsen Tezer’le düet veya solo şarkılar da söylüyor.
Tunç Öndemir 7 yaşında çalgı eğitimi ve solfej dersleri ile başladığı müzik yaşantısına Marmara Üniversitesi Müzik Öğretmenliği Bölümü’nde devam etti. Buradan mezun olduktan sonra İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı YZ Koro Şarkıcılığı Bölümü’ne birincilikle girdi ancak bu bölümü gitar teknikleri üzerine eğilmek ve eğitim hayatına atılmak üzere yarım bıraktı.
Erkan Oğur'dan perdesiz gitar, Neşet Ruacan'dan jazz gitar, Rene Macaroğlu’ndan klasik gitar, Ricardo Moyano’dan latin gitar dersleri aldı.
Öndemir şu anda İstanbul’un Fransızca eğitim yapan özel okullarından birinde müzik eğitimi ve orkestra öğretmeni olarak görev yapıyor.
Tunç Öndemir, çeşitli müzik çalışmalarının yanında daha önce Halk Eğitim Merkezi ve MMA (Modern Müzik Akademisi) gibi özel kurslarda gitar ve vokal eğitmenliği yapmış, Yeldeğirmeni Sokak Çocukları Derneği’nde madde bağımlısı çocuklar ile müzikle rehabilitasyon çalışmalarında bulunmuş, bu çocuklarla konser vermiş ve Down Cafe etkinlikleri dahilinde Down Sendromlu gençlerle müzikle rehabilitasyon çalışmaları yapmıştır.
'Yıllar Geçse de Üstünden' isimli Fikret Kızılok Projesi'nde Yiğit Sertdemir ve ekibi ile Kumbaracı50 Tiyatrosu’nda ve çeşitli mekanlarda gitarist olarak yer almıştır.
Spotify
YouTube