♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
Müzik
Beastie Boys
Hot Sauce Committee Pt.2
Capitol
Beyaz hip-hop’un varlığı pop âleminde Eminem, deneysel âlemlerdeyse Anticon plak şirketi ile kutlanmışsa bunun iki muhtemel nedeni var. Ya Beastie Boys’un varlığı popüler düzlemde hâlâ hak ettiği kadar büyük değil ya da beyaz ve/ya hip-hop’çı olarak algılanmıyorlar. Beastie Boys’un tüm kimliklerin, içinden geçtikleri dönemlere has tüm akımların, estetik ve hatta müzikal kaygıların ötesinde sadece üçlü bir çete, direnişçi bir cephe olması, neredeyse 30 yıldır yeniliklere ayak uydurmaya çalışmadan eskimemelerinin de yegane sebebi.
Sadece hayalgücü
‘Part 2’ olarak geçse de, aslen üçlüden MCA’in kanserle cebelleşmesi nedeniyle 2009’dan bu yana bir türlü çıkamayan sekizinci albümlerinin ilk bölümü olarak tasarlanan kaydı çok iyi yapan da ne yeni bir fikir ne de zamanın ruhundan bir şeyler taşıması. Sadece ve sadece yeni bir Beastie Boys albümü olarak aynı yaramaz ruhtan, kendi oyun alanını ve hayalgücünün sınırlarını kendi belirleme lüksüne sahip bir çocuksuluktan nasiplenmesi... Sample çılgınlığından canlı enstrümantasyona, hardcore punk geçmişinden distorte vokallere zamanında riskli şekilde denenmiş olan her şey bugün artık oturmuş karakter özellikleri olarak Beastie Boys parçalarına sızmış durumda. ‘OK’in alaycı synthleri, ‘Funky Donkey’nin ‘groovy’ hali, ‘Too Many Rappers’ın soğukkanlı agresyonu ya da ‘Multiliteral Nuclear Disarmament’in dub titreşimleri ‘Hot Sauce Committee’yi değerli kılmak için yeterli sebepler.
Eskinin ancak geçmişin kült objelerinin yeniden keşfiyle değer kazandığı bir zamanda, kıymeti kendinden menkul Beastie Boys’un yeni albümü yeni bir kitleye ulaşmak için hiçbir ayırt edici nitelik sunmuyor; böyle bir derdi de yok. Beastie Boys severler içinse hayal kırıklığına uğratmayacak sağlamlıkta bir heyecan kaynağı.
Beastie Boys’u sevmemİz İçİn üç neden
1 - En büyük hitlerden ‘You Gotta Fight for your Right (To Party)’yi hiç sevmediklerini dile getirmeleri, hatta Mike D’nin, şarkı yüzünden bazı dinleyicilerini gücendirme ihtimalinden rahatsızlık duyduğunu belirtmesi...
2 - 1994 tarihli şarkıları ‘Sabotage’ ve Spike Jonze imzalı kült videosu... 1970’lerin polisiye televizyon dizilerinin atmosferine sahip bu video, 90’larda popüler kültür tarihiyle kurulan ilişkide bir cevher niteliğinde de sayılabilir.
3 - Popülaritelerinin zirvesinde oldukları 1995’te, sadece enstrümantal caz ve funk parçalardan oluşan bir albüm çıkartmaları... ‘The In Sound From Way Out’, kuşkusuz grubun oyunbazlığının nasıl hesapla kitapla ilgisiz olduğunun en büyük kanıtlarından.
Bu yazıya henüz yorum yapılmadı.
Yorumları okumak yada yorum yazmak için sisteme giriniz.