♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
Kapağında Türk halısının üzerine çökmüş bir müzisyen karşılıyor bizi “Bezgin”in; yanında viskisi, hemen önünde yerli sigarası ve kibritiyle, arkasında kendisini bekleyen piyanosu ve notalarıyla. Arka kapakta ise aynı kadrajın içinde müzisyeni göremiyoruz. Viski içilmiş, sigara tükenmiş, notalar ise odanın çeşitli yerlerine dağıtılmış, bazıları buruşturulmuş. İki resim arasındaki yedi farkı bulanlar, bu albümün nasıl bir ruh hali ve ortamda yapılmış olduğunun doğru yanıtını vermiş oluyor.
1954 Bursa doğumlu İlhan İrem. “Bezgin” albümünü rock dünyasına musallat olan, Jimi Hendrix’i, Janis Joplin’i, Jim Morrison’ı, Amy Winehouse’u alıp götüren şu melun 27 yaşındayken yapıyor. İlhan diğerleri gibi dünyamızdan göçmüyor, ama beziyor.
Arabesk ve piyanist şantör modası altında doğuyor “Bezgin”. Bir yanda da askeri diktatörlük ve liberal gericiliğin pençesinde kıvranan bir ülke. Kaderci gibi görünse de, özgürlüğe olan özlemin ürünü “Bezgin”. Tutkunun, sıradanlaşmaya karşı ayak direyişin kaçınılmaz sonucu; ayrıca uzun bir suskunluk ve askerlik sonrasının albümü. İlhan’ın en büyük teması yalnızlık; ki bu onun legosunda en büyük parçalardan biri, sevgiyle birlikte. Işığı ise henüz bu yıllarda biraz fersiz.
“Bezgin” ilk dinlenişte arabesk ile Türk popunun basit bir karışımı gibi görünse de, alttan alta gelecekte çıkacak albümlerin sinyallerini veriyor; dinleyicisini senfonik rock ve zihinsel pop çizgisine davet ediyor. Karamsar havası arabeski çağrıştırsa da, eğretilemeleri ondan uzak. Kompozisyon anlayışı farklı; özellikle sekiz dakikalık “Olanlar Olmuş” adlı şarkı, İlhan’ın bir ozan hikâyeci olarak yaratacağı özgün dilin ilk ipuçlarını sunuyor.
Çağdaşlarına benzemiyor İlhan; içsel daralışlarını öne çıkaran edilgen bir romantik olarak kendine özgü bir sound peşinde koşuyor. “Bezgin” ile çıkılan yolculukta “Pencere”, “Köprü”, “Ve Ötesi” öncesi duraklarda konaklarken görüyoruz İlhan’ı. Yani üçlemeye açılan bir kapı “Bezgin”. Bilincinde oluşan devrim arifesinin ürünü.
Bu yazıya henüz yorum yapılmadı.
Yorumları okumak yada yorum yazmak için sisteme giriniz.