♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
bir anda daha bilinir kılan, Beirut ve The National üyelerinden Julianna Barwick’e, arkasına aldığı isimlerin desteği belki. Ama albümü bu kadar iyi yapan yine van Etten’ın derinin altına sızan melodileri ve sesi. Diskografisinin en sade ve sessiz albümü olan 2009 tarihli ‘Because i was in love’ son yıllarda aşk acısını en iyi anlatan folk albümlerindendi ve hâlâ müzisyenin en etkileyici parçalarından birkaçını barındırıyor ama tanınmaya başlaması daha tesadüfi bir şekilde, Bon Iver ve The National’ın kısacık ikinci albümü ‘Epic’in kapanışındaki ‘Love More’u cover’lamalarıyla olmuştu.
‘Epic’ ile halihazırda başlamış olan müzikal zenginleşme The National’dan Aaron Dessner’in prodüktörlüğündeki ‘Tramp’ ile folk geleneklerinden bir adım daha uzakta, indie-rock’tan da feyz alan düzenlemelerle karşımıza çıkmış durumda. Özellikle başlardaki dream-pop’a meyilli ‘Give Out’ ve ‘Serpents’ gösteriyor ki daha rock ve grup hissiyatına sahip bir albümle karşı karşıyayız. Ama Van Etten’ın tek başına çok sesli etkisi yaratabilen vokallerinin yanında kurduğu bu hassas denge ‘Tramp’in esas başarısı. Yani çıkış noktasındaki sadelikten çok fazla şey kaybetmeden dramatik bir etki yaratabilmesi. Bu değişim sadece prodüksiyondan değil kişisel sebeplerden de kaynaklı.
Acı verici bir ilişkinin ardından belli ki hâlâ tamamen iyileşmeyen yaralarını nihayet sarmaya başlamasıyla gelen güven, karanlık ama depresif olmayan müziğinde yeni bir iddiaya dönüşmüş.
Bu yazıya henüz yorum yapılmadı.
Yorumları okumak yada yorum yazmak için sisteme giriniz.