♪
Kültür bakanlığı sınavında. Ankara thm koro şefi kızını aldı. Urfa korusu şefi kayın biraderini aldı. İstanbul korosu şefi oğlu ve yeğenini aldı. ilginizi çekerse detay verebilirim
ttnet arena - 09.07.2024
♪
Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023
♪
Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023
♪
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023
♪
30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023
♪
Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023
♪
18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022
♪
Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022
♪
sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022
♪
Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022
Kendilerini "ciddi". kendi dışında aynı ya da çok benzer işi yapanları "gayri ciddi" ya da "ciddiyetsiz" olarak görmek nasıl bir mantıktır?
Bu tepeden bakış bir nevi kibirli bir duruş mudur?
Ciddi olmak ekseriyetle asık suratlılık, şen olmamak, gibi tavırlarlarla birlikte niteleniyor algıda. Genelgeçer kabullerde hep böyledir bu.
Oysa ciddi olmak; keskin bir şekilde durumun kabullenilişi ve bunu dış dünyaya ifade ediş, "bu konudaki düşüncelerim kesinlikle bu yönde" algısını karşıya iletmedeki takınılan tavrın netliğidir.
Sonuç olarak baktığımızda ciddi olmak; nihayetinde bir keskinlik belirtecidir. Örneğin, ciddi olmanın eğlenceyle harmanlanmasının görüldüğü net yerlerden birisi, oyun oynamaktır. Hele oyun oynayan çocuklar biraz gözlemlendiğinde, ne kadar ciddiyetle oynadıklarını görebilirsiniz.
Saklambaç oynayan çocuklar elbette mutlu ve neşelidir. Ama oyunda ebe olan çocuktan saklanmak ve ebe olan çocuğun saklananları sobelemesi gayet ciddi bir iştir.
Saklanmaç oynayan cocuğun bile ciddiyetinde yaşadığı ortamı gözlemleyerek fikir sabihi olma dürtüsü vardır.
Ülkenin gerçeklerinden haberleri olmayanlar dururup dururken, hiç gerek de yokken, "irdeliyoruz" diye kendi sanat tacirlerinin dolduruşuna gelip onların borozancıbaşısı olması ciddiyetlerinin ne denli "ciddi" olduğunu görtermiyor mu?
Biz, hiç kimseye bulaşmadan, hiç kimse hakkında tek kelam etmeden, sadece tematik kavramımız içinde kalıp bu çerçevede çalışmalarımızı sürdürürken, hiç bir kişi ya da kuruluştan tek kuruş nakdi yardım almadan/alamadan, sadece bize gönül veren dostlarımızın ve dost kuruluşların lojistik yardımıyla ayakta durmaya çalışan, geride bıraktığımız 24 yıldan bu yana çağdaş müziğin temsilciliğini yaparken bu konuda ses olmayı kendine şiar edinmiş mütevazı bir kuruluşuz.
Haberlerimizi yaparken, asla ve asla bize gönderilecek olan davetiyelerin hesabını yapmadan yolumuza devam ediyoruz. Konser haberlerini yapıyoruz diye ülkemizin çok seçkin ve saygın kuruluşları elektronik davetiyelerini düzenli olarak gönderdikleri halde, Anadolu'nun çok uzak bir köşesinden önce Türkiye'ye sonra dünyaya ulaştığımızdan olsa gerek, bu nazik davetlere bile icabet edemiyoruz.
Hal böyleyken, şimdi bakiyoruz arkalarına aldıkları kamu desteğiyle, ülkemizde sanatı, Emmanuel Kant'ın tanımladığı "güzel" sanat kavramını metalaştırarak "kitch" hale getiren hakim siyasetin ve iktidarın borozancıbaşısı olan kişi ya da kuruluşlardan destek olarak hangi sanatı değerlendiriyorsunuz? Anlamak güç.
Vehasıl, bize dokunmayın, irdeleme maskesiyle dahi bize her ne manada olursa olsun yol göstermeyin. Bizim, yani Mavi Nota platformunun, aklı başında çok değerli dostları, gerekirse yolumuzu çizer, yönümüzü tayin eder.
Siz kendinize bakın.
Unutmayın ki, bizim on, on beş yıl önce değerlendirdiğimiz çoğu ismi, siz son bir kaç yıldır değerlendiriyorsunuz!
Duruşumuzu, tipimizi ya da nedensiz yere bizi sevmeyebilirsiniz, bizden nefret de edebilirsiniz ama bize, yaptığımız işe ve 24 yıllık mazimize saygı duymak zorundasınız,
Müfit Semih Baylan
Editör
Bu yazıya henüz yorum yapılmadı.
Yorumları okumak yada yorum yazmak için sisteme giriniz.